V oblasti B2B zpracovává vydavatelství profesionální klientské časopisy a weby na klíč pro významné společnosti ve svých oborech. Tvoříme klientské časopisy tak, aby plnily funkce požadované zadavatelem a zároveň byly poutavé a zajímavé pro čtenáře.

GO!

Interní časopis GO! je věnován zaměstnancům petrochemické společnosti ORLEN Unipetrol. Na svých stránkách se každý měsíc věnuje především zásadním korporátním a servisním informacím. Nezapomíná však ani na sportovní či lifestylová témata, která jsou pevnou součástí jeho obsahu. Magazín získal prestižní ocenění v soutěži Zlatý středník 2022, kde se umístil na 1. místě v kategorii Interní tištěný časopis a noviny.

JéHáčko

Zákaznický magazín JéHáčko své čtenáře dvakrát ročně informuje o dění ve společnosti Jungheinrich, která se zabývá manipulační a skladovací technikou. Kromě novinek, pozoruhodných realizací a odborně-technických informací je jeho součástí vždy i rozhovor s mimořádnou osobností. Vychází i v rozšířené zaměstnanecké variantě.

Jezdectví

Moderní časopis o jezdectví, plný malých i velkých reportáží, zkušeností, krásných fotografií, rozhovorů, z domova i zahraničí, určený nejširší jezdecké veřejnosti, s tradicí již od roku 1953. Grafikou lifestyle, obsahem jedinečné populárně naučné periodikum, které na českém trhu nemá obdoby. Hledáme témata, nejlepší autory i fotografy po celém světe, inspirujeme nejen čtenáře, ale i konkurenci. Společnost Business Media CZ, s.r.o. zajišťuje tisk a distribuci.

Katalog Ptáček

Společnost Ptáček je největším dodavatelem v segmentu topení, plyn, voda a vybavení koupelen. Jejich Speciál není jen katalogem zobrazujícím nabízené produkty. Prezentuje bydlení jako klíčovou součást moderního životního stylu, přináší inspiraci, představované zboží nabízí v širším kontextu. Těšit se můžete nejen na pestrý obsah, ale i kvalitní technické informace. Pomůže zákazníkům lépe se zorientovat při řešení bydlení, představuje i několik konkrétních koupelen, které společnost Koupelny Ptáček realizovala.

finmagazín

Fincentrum je jednou nejvýznamnějších finančně-poradenských společností u nás. Čeští a slovenští spotřebitelé využívají služeb více než 2 600 aktivních finančních poradců, pro které je finanční poradenství hlavní profesní náplní. Poradci Fincentra jsou k dispozici domácnostem, ale i korporátní klientele v České republice a na Slovensku. Právě kvalita finančního poradenství odlišuje Fincentrum od konkurence. V roce 2015 se Fincentrum umístilo mezi nejlepšími 10 v ocenění Českých 100 Nejlepších. Společnost dbá na pravidelné vzdělávání zaměstnanců a jedním z nástrojů je i Finmagazín – interní časopis, který pro Fincentrum připravuje od roku 2010 naše vydavatelství. Finmagazín vychází 4x ročně v originální české i slovenské verzi, přináší aktuální informace z oboru, vzdělávací články a reportáže z firemních akcí. Na počátku roku 2016 prošel svěžím grafickým redesignem.

Historie a vojenství

Rotary Good News

Rotary Good News je dvouměsíčník celosvětové organizace Rotary sdružující vedoucí osobnosti z podnikatelských a odborných kruhů, které poskytují humanitární služby a pomoc spoluobčanům, prosazují ve všech oblastech svého působení vysoké etické zásady a napomáhají vytváření vzájemné důvěry a míru na celém světě. Na počátku roku 2013 prošel časopis ve vydavatelství Business Media nápadnou grafickou proměnou a dílčími redakčními úpravami. Výsledkem je svěží mladistvý vzhled, díky němuž získal titul na atraktivitě a čtenářském komfortu. Společnost Rotary tak může lépe a srozumitelněji prezentovat své aktivity nejen členům, ale zejména široké veřejnosti. Časopis získal ocenění Fénix 2013, vítěz mimo kategorii Časopisy státní správy, veřejného a neziskového sektoru.

Kontaktní osoba:  Lucie Spoustová
tel: +420 225 351 149
mobil: +420 603 145 994
fax: + 420 351 151
e-mail: lucie.spoustova@bmczech.cz

Svět plný energie

Čtvrtletník je určen pracovníkům společnosti Lumius a všem s ní kooperujícím zákaznickým firmám, zájemcům o nejnovější energetické a teplárenské technologie a novou legislativu.

Mazda Revue

Časopis Mazda Revue jsme připravovali v letech 2018 až 2020. Jde výhradně o lokálně produkované články, navržené a napsané přímo na míru klientovi. Požadavkem Mazdy je lifestylovější zaměření magazínu, takže v tomto případě je podíl automobily vs. lifestyle přibližně 50:50, přičemž i automobilové články jsou pojaté méně produktově, než bývá v podobných typech časopisu obvyklé. Výsledkem je moderní magazín s dokonale vyváženým obsahem

SIKO magazín

Magazín SIKO inspirace sleduje trendy moderního bydlení, přináší novinky, ukázky stylově zařízených koupelen i kuchyní a lifestylovým způsobem je předkládá svým zákazníkům.

Kontakt